افزونه آمار وردپرس فارسی
نوشته شده توسط : صادق عزیزی

در این آموزش وردپرس از اف تی سنتر قصد معرفی افزونه آمار وردپرس فارسی را داریم که با استفاده از این افزونه میتوانید آمار کاربرانی که به سایت وارد می‌شوند را به همراه اطلاعاتی دیگر مشاهده کرده و به دست آورید. سپس با بررسی آمار ماهیانه و روزانه سایت روی بخش‌های سایت که ترافیک خوبی دریافت کردند بیشتر کار کرده و در عین حال برای صفحاتی که کم کاری شده تلاش کنید تا آنها را هم بهبود دهید.

افزونه آمار وردپرس فارسی

برای اینکه بتوان تعداد بازدید و آمار سایت را مشاهده کرد استفاده از افزونه آمار وردپرس فارسی به یک نیاز اساسی تبدیل شده است.

همچنان که ما در حال فعالیت در سایت برای هدف کسب درآمد یا هر هدف دیگری هستیم لازم است تا آمار دقیقی از تعداد بازدیدها و سایت‌هایی که کاربران را به ما ارجاع میدهند داشته باشیم که بتوانیم برای رشد سایت و راه‌هایی که می شود بازدید و ترافیک بیشتری را جذب کرد برنامه‌ریزی نماییم.

افزونه wp-statistics جهت نمایش آمار سایت وردپرسی بصورت حرفه ای و قدرتمند به کار می آید. افزونه wp-statistics یکی از بهترین افزونه های آمارگیر وردپرس می باشد.

از ویژگی های برتری که این افزونه رو از افزونه آمار دیگر جدا می کند میتوان به عدم کاهش سرعت لود سایت ، برنامه نویسی شده بصورت شئ گرا ، پشتیبانی از توابع و ویجت ها ، نمایش آمار بازدید و بازدیدکنندگان و صدها ویژگی برتر دیگر نام برد که در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی های آن آشنا خواهید شد. هم اکنون جهت دانلود افزونه wp-statistics افزونه قوی و قدرتمند آمارگیر وردپرس با ما باشید.

منبع: اف تی سنتر




:: موضوعات مرتبط: آموزش وردپرس , ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 بهمن 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: